Saturday, September 6, 2008

Utusan yang pelik???!




Ini adalah berita yang saya ambil dari Utusan Malaysia edisi 6 September 2008 . Samada saya kurang fasih berbahasa Malaysia ataupun kesusasteraan yang digunakan adalah terlalu tinggi untuk saya fahami ataupun saya seseorang budak it yang tidak faham Bahasa Malaysia melainkan 'English' ehhehehe.. . Ada sesiapa yang boleh tolong terjemahkan perenggan terakhir artikel ini tak? kemungkinan pengarang ni menulis tanpa berfikir??lu pk lah sendiri...

3 comments:

Danny Morello said...

hahaha.. ntah la aih.. aku pun xpaham apa yang cuba dia sampaikan melalui berita tersebut.. mungkin beliau menaip berita tersebut dalam keadan x sedarkan diri..atau mungkin aku lebih layak ambil alih tempat beliau

yattts said...

huhu..artikel yg boleh mngusutkan fikiran sape yg mbacenye.. men tangkap muat jek.. pening lorrr....

ai said...

i2 ar pasal..mcm ape ntah utusan wat finding..